Saavutettavuustyökalut

Helsingin Kaupunginteatterin ja Clear Channelin yhteistyö tuo teatterimainonnan aiempaa innovatiivisemmin katukuvaan

Tiedote   04.05.2017

Helsingin Kaupunginteatteri ja ulkomainontayritys Clear Channel Suomi Oy ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen.

Sopimuksen myötä Helsingin Kaupunginteatteri tavoittelee vaikuttavaa näkyvyyttä Clear Channelin ainutlaatuisten ulkomainonnan keinojen avulla. Clear Channelille yhteistyö tarjoaa mahdollisuuden toteuttaa visuaalisesti kiinnostavaa mainontaa.

– Haluamme olla mukana edistämässä kaupunkilaisten viihtyvyyttä ja olla mukana Suomen suurimman, perinteikkään teatterin toiminnassa. Uskon, että yhteistyömme kantaa hedelmää, kun ainutlaatuinen ulkomainonnan verkostomme viritetään mielenkiintoisella visuaalisella mainonnalla, jota uudistuneella Kaupunginteatterilla varmasti on tarjota, toimitusjohtaja Timo Tammi Clear Channel Suomi Oy:stä sanoo.

 

Uudistunut teatteritalo avataan elokuussa

 

Helsingin Kaupunginteatterin Eläintarhanlahden rannalla sijaitseva teatteritalo avautuu mittavan peruskorjauksen jälkeen elokuussa. Avajaisia vietetään Suomi 100 -hengessä Myrskyluodon Maija -musikaalin ensi-illan yhteydessä. Samalla juhlistetaan 110-vuotiasta Kaupunginteatteria ja 50 vuotta täyttävää teatteritaloa.

Kaksi vuotta kestäneen remontin aikana Helsingin Kaupunginteatterin esityksiä on nähty useilla näyttämöillä eri puolilla Helsinkiä.

– Me Kaupunginteatterissa haluamme olla lähellä kaupunkilaisia myös jatkossa. Ulkomainonta ja sen uusimmat toteutustavat tarjoavat meille laajaa näkyvyyttä ja vaikuttavaa huomioarvoa. Haluamme yleisömme löytävän meidät, ja uskon, että laaja näkyvyys Helsingin kaupunkikuvassa tuo teatteriin myös uusia katsojia. Olen erittäin iloinen mediayhteistyökumppanuudestamme Clear Channelin kanssa, kertoo markkinointipäällikkö Olli Eljaala Helsingin Kaupunginteatterista.

 

Lisätiedot: Olli Eljaala, markkinointipäällikkö, Helsingin Kaupunginteatteri, olli.eljaala@hkt.fi, 050 3799 648