Olemme koonneet Helsingin Kaupunginteatterin asiakasraadin, jonka jäsenet pääsevät vaikuttamaan palveluihimme.
Haimme asiakasraatiin jäseniä elo-syyskuun 2019 ajan ja saimme valtavan määrän hakemuksia. Hienoa huomata, kuinka moni halusi kanssamme kehittää parempaa Kaupunginteatteria, ja kuinka tärkeä osa teatterilla monen elämässä on.
Meille on tärkeää, että kehitymme yleisömme toivomaan suuntaan ja että palvelumme vastaavat aidosti asiakkaidemme tarpeita. Olemme innoissamme päästessämme aloittamaan tätä kehitystyötä yhdessä asiakkaidemme kanssa.
HKT:n asiakasraatilaiset pääsevät vaikuttamaan asiakaspalveluun, palveluiden sisältöön ja yleisökohtaamisiin, testaamaan ja ideoimaan uusia palveluita. Painopiste on palveluiden kehittämisessä. Taiteellisiin sisältöihin tai ohjelmistoomme raatilaiset eivät valitettavasti pääse vaikuttamaan.
Raatilaisuus ei sido mihinkään ja on täysin vapaaehtoista. Toistaiseksi raadin toiminta jatkuu syksyyn 2020 asti.
Jos haluat kysyä lisää raadista: asiakasraati@hkt.fi